Helpdesk service

Helpdesk service uitbesteden

Steeds meer bedrijven hebben behoefte aan een eigen professionele helpdesk service. Dit kan in eigen beheer gebeuren, maar uitbesteden is ook een goede mogelijkheid.
 

Eerste contactmoment

De helpdesk service is vaak het eerste contactmoment dat een bedrijf heeft met een klant. Deze medewerkers, die werken op de afdeling van de helpdesk service, zijn daarom heel erg belangrijk. Ze zijn het visitekaartje van de onderneming!
 

Klantvriendelijkheid is belangrijk

Naast technische kennis van het product of de dienst die wordt ondersteund, dient een helpdeskmedewerker te beschikken over een rustige, duidelijke en aangename telefoonstem. Communicatievaardigheden zijn net zo essentieel als de technische kennis, omdat de klanten die bellen vaak een probleem hebben en daarom reeds licht geïrriteerd kunnen zijn, waardoor ze ongeduldig en soms onvriendelijk worden. De taak van de helpdesk service is om deze klanten zo goed mogelijk te helpen zodat ze tevreden zijn met de afhandeling van vragen en of problemen.
 

SDG Facilitites helpt u verder

Zoekt u betrouwbaar en gemotiveerd personeel voor uw helpdesk service? Neem dan een kijkje op onze website. SDG Facilities kan u snel, gemakkelijk en flexibel van personeel voorzien op gebied van facilitaire dienstverlening.
 

Vraag naar onze referenties

Veel toonaangevende bedrijven gingen u reeds voor. Vergeet daarom niet te vragen naar onze referenties. Neem vandaag nog contact met ons op en laat u vrijblijvend informeren over de mogelijkheden die wij u kunnen bieden.