Over ons

SDG ontzorgt!
Als gecertificeerd specialist op het werkgebied van de facilitaire dienstverlening richt SDG Facilities zich al 25 jaar op het invullen van gezicht- en bedrijfscultuur bepalende functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, concierges en call-center medewerkers.

Onze visie en aanpak sluit naadloos aan op de huidige marktontwikkelingen. Bedrijven en organisaties besluiten in toenemende mate om zich nadrukkelijk op hun kernactiviteiten te richten.  Als onderdeel van deze strategie worden ondersteunde diensten uitbesteed. SDG facilities is dé ervaren en betrouwbare partner om dit proces op maat te ondersteunen en haar opdrachtgevers te ontzorgen. Haar teams met gemotiveerde medewerkers staan daarbij centraal.

Ons account team staat garant voor korte communicatielijnen. In de samenwerking met onze opdrachtgevers zorgen we voor volledige transparantie als het gaat om het selectie proces, functionele terugkoppeling en uren verantwoording. Onze medewerkers kunnen rekenen op prettige en persoonlijke ondersteuning. We begeleiden alle job aspecten intensief.  We ontzorgen op het gebied van training, introductie bij de opdrachtgever, rooster planning, werkplek, werkzaamheden, periodiek overleg, tot en met alle administratieve zaken.

Afspraken nakomen en onderling vertrouwen zijn kernbegrippen in een jarenlange succesvolle samenwerking. Door de invulling van uw wens en behoeftes planmatig aan te pakken zorgen we hiervoor. Onze opdrachtgevers kunnen hier over meepraten.
Heeft u vragen?
Neem contact met ons op!