Voor kandidaten

Welkom bij SDG Facilities!
Bij ons maak je deel uit van een vast, hecht team. SDG Facilities heeft inmiddels 25 jaar ervaring in facilitaire dienstverlening. Als specialist richten we ons, op het invullen van gezicht- en bedrijfscultuur bepalende functies zoals: Telefonistes, Receptionistes, Secretaresses, Hospitality medewerkers, Huismeesters, Concierges en Call-center medewerkers.

We selecteren betrokken medewerkers voor passende on-the-job functies, naar de wens van onze opdrachtgever. Afhankelijk van jouw mogelijkheden en wensen kun je zowel regionaal als elders in Nederland worden ingezet. SDG ontzorgt haar opdrachtgevers, maar ook haar medewerkers Je werkt nauw samen met ons accountteam. Korte communicatielijnen: je wordt door ons aangestuurd en we ondersteunen je als het gaat om training, introductie bij de opdrachtgever, rooster planning, werkzaamheden, periodiek overleg, tot en met het regelen van alle administratieve zaken.

Regelmatig hebben we vacatures voor nieuwe gemotiveerde medewerkers.

Solliciteren?
Bekijk de vacatures!