Over ons

SDG ontzorgt!
Als gecertificeerd specialist op het gebied van de hospitality dienstverlening richt SDG Facilities zich al 25 jaar op het invullen van gezichts- en bedrijfscultuurbepalende functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.

Onze visie en aanpak sluiten naadloos aan op de huidige trends en ontwikkelingen in de markt. Bedrijven en organisaties besluiten steeds vaker om zich puur op hun kernactiviteiten te richten. Als onderdeel van deze strategie worden ondersteunende diensten uitbesteed. SDG facilities is dé ervaren en betrouwbare partner om dit proces op maat te ondersteunen en zijn opdrachtgevers te ontzorgen. Daarbij staat er altijd een teams met gemotiveerde medewerkers centraal.

Ons accountteam staat garant voor korte communicatielijnen, waardoor de medewerkers kunnen rekenen op een prettige en persoonlijke ondersteuning. In de samenwerking met onze opdrachtgevers zorgen we voor volledige transparantie als het gaat om het selectieproces, de functionele terugkoppeling en urenverantwoording. We begeleiden alle jobaspecten intensief.  Hierdoor kunnen we u als klant ontzorgen van A tot Z: of het nu gaat om training, introductie bij de opdrachtgever, roosterplanning, de werkplek, werkzaamheden, periodiek overleg, of administratieve zaken.

Heeft u vragen?
Neem contact met ons op!